Assisterende Koordinator

Vega Consultants AS
Assisterende Koordinator
  • Stilling: Assisterende Koordinator
  • Varighet: 1 år, med gode muligheter for forlengelse
  • Lokasjon: Stord

På vegne av kunden vår søker vi en Assisterende Koordinator som kan bistå med en rekke administrasjonsoppgaver. Dette er en variert rolle for deg som liker å jobbe med administrasjon og ha mange baller i lufta.

Oppgavene dine vil inkludere: 

  • Registrering av PO og bestilling av ulike varer/produkter.
  • Registrere utstyr og produkter som er på lager.
  • Bistå med innkjøp av forbruksvarer.
  • Foreta rekvisisjoner på utstyr og produkter.
  • Følg opp PO ved levering og kontroller faktura mot PO.
  • Ha oversikt over bestilling- og innkjøpsprosessen, og holde styr på utstyr som kommer inn og ut.
  • Ha jevnlig kontakt med leverandører, både via telefon og e-post

Vi ser etter deg som har fagbrev eller annen utdanning innen kontor og administrasjon, eller tidligere erfaring med lignende oppgaver. Du liker å komme på smarte løsninger for å jobbe mer effektivt, og klarer å løse problemer når de måtte oppstå. 

Du er også systematisk og nøyaktig og god til å jobbe selvstendig. 

Kunden vår tilbyr grundig opplæring og god støtte, samt muligheten til å vokse videre i rollen og bedriften etterhvert som du blir varm i trøya. 

På grunn av stillingens natur, må kandidaten kunne snakke engelsk og norsk flytende, samt ha tillatelse til å jobbe i Norge. 

Vi vurderer kandidater fortløpende, så ikke vent med å sende oss søknaden din idag! 


REFNR

402029

STILLINGSTYPE

Heltid
Vikariat/engasjement

TILTREDELSE

SØKNADSFRIST

KONTAKTPERSON(ER)

Grethe Borg
90 52 19 29
grethe.borg@vegaconsultants.no