- Stilling: Assisterende Koordinator
- Varighet: 1 år, med gode muligheter for forlengelse
- Lokasjon: Stord
På vegne av kunden vår søker vi en Assisterende Koordinator som kan bistå med en rekke administrasjonsoppgaver. Dette er en variert rolle for deg som liker å jobbe med administrasjon og ha mange baller i lufta.
Oppgavene dine vil inkludere:
- Registrering av PO og bestilling av ulike varer/produkter.
- Registrere utstyr og produkter som er på lager.
- Bistå med innkjøp av forbruksvarer.
- Foreta rekvisisjoner på utstyr og produkter.
- Følg opp PO ved levering og kontroller faktura mot PO.
- Ha oversikt over bestilling- og innkjøpsprosessen, og holde styr på utstyr som kommer inn og ut.
- Ha jevnlig kontakt med leverandører, både via telefon og e-post
Vi ser etter deg som har fagbrev eller annen utdanning innen kontor og administrasjon, eller tidligere erfaring med lignende oppgaver. Du liker å komme på smarte løsninger for å jobbe mer effektivt, og klarer å løse problemer når de måtte oppstå.
Du er også systematisk og nøyaktig og god til å jobbe selvstendig.
Kunden vår tilbyr grundig opplæring og god støtte, samt muligheten til å vokse videre i rollen og bedriften etterhvert som du blir varm i trøya.
På grunn av stillingens natur, må kandidaten kunne snakke engelsk og norsk flytende, samt ha tillatelse til å jobbe i Norge.
Vi vurderer kandidater fortløpende, så ikke vent med å sende oss søknaden din idag!
REFNR
402029
STILLINGSTYPE
Heltid
Vikariat/engasjement
Recent Comments