Vega Consultants AS
Faktura Administrator
Vi ser etter en kandidat som ønsker å jobbe med faktura og time-behandling i prosjekt. Det er faktura som skal sorteres, informasjon som skal hentes ut og viderefaktureres. Utgåtte timer skal kontrolleres og bearbeides for viderefakturering. Det vil være behov for kommunikasjon med ressurs-, regnskaps- og construction-avdelingen for avklaringer. Registrering og viderefakturering vil i stor grad være manuelt arbeid.
Egenskaper:
- Strukturert
- Kan jobbe selvstendig
- Gode kommunikasjonsevner
- Må kunne noe Excel
- Sterk i norsk muntlig og skriftlig
Bakgrunn:
- Ingen krav om formell utdannelse og bakgrunn, men nyutdannede oppfordres til å søke da dette er en god måte å få foten innenfor bransjen for videre karriere.
- Varighet: minimum 3 mnd. med mulighet til forlengelse
REFNR
401471
STILLINGSTYPE
Heltid
Vikariat/engasjement
TILTREDELSE
SØKNADSFRIST
Kandidater vil bli vurdert fortløpende
KONTAKTPERSON(ER)
Grethe Borg
90 52 19 29
grethe.borg@vegaconsultants.no
Recent Comments