Logistic Coordinator

Vega Consultants AS
Logistic Coordinator

Innledning

På vegne av kunden vår, søker vi en innkjøper/logistikk koordinator til et 6 mnds oppdrag. En flott mulighet for en innkjøper som liker operasjonell innkjøp og koordinering. 

Arbeidsoppgaver

  • Planlegge og utføre innkjøp i tråd med interne og eksterne prosjektplaner.
  • Bistå med kvote estimering og planlegging av kundeforsendelser. 
  • Sikre god informasjonsflyt på pågående og planlagte prosjekt. 
  • Oppfølgning av pågående forsendelser.
  • Proaktivt følge opp leverandører og partnere om prosesser, prising og distribusjonsmodeller.
  • Koordinere med andre avdelinger på ulike prosjekter.
  • Støtte når nødvendig i pakking av utstyr. 
  • Koordinere shipping, inkludert tollpapirer. 
  • Bistå med lagerhåndtering, inkludert varetelling. 
  • Støtte prosjektkontroll og økonomiske prosesser.
  • Fakturahåndtering.

Ønsket erfaring og kompetanser

  • Relevant erfaring behøves, minst 2-3 år 
  • Det er ønskelig at du har erfaring med bruk av en rekke ERP/logistikksystemer, spesielt Dynamics AX. 
  • Du er flink til å holde flere prosesser i gang samtidig, og er systematisk i ditt arbeid.
  • Du har erfaring med å kommunisere med kunder/leverandører på både tlf, epost og i person. 

Dersom dette virker som et oppdrag for deg, håper vi at du sender oss CVen din. Kandidater vil bli vurdert fortløpende, da kunden ønsker oppstart snarest.

For spørsmål vedrørende stilling, ta kontakt med Leah på tlf. 413 32 939


REFNR

402457

STILLINGSTYPE

Heltid
Vikariat/engasjement

TILTREDELSE

31.05.2024

SØKNADSFRIST

KONTAKTPERSON(ER)

Grethe Borg
90 52 19 29
grethe.borg@vegaconsultants.no