Administrasjon/HR/Økonomi

Vega Consultants AS
Administrasjon/HR/Økonomi

Arbeidsoppgaver:

  • Lønnsarbeid (timelister, reiseregninger, betalings sertifikat mm)
  • Ansvarlig for kontrakter på rengjøring, kaffemaskiner, kantine, vaktmester etc
  • Innkjøp av firmagaver 
  • Arrangering av små og store event som julebord, sommerfester mm
  • Onboarding av nyansatte
  • Offboarding av ansatte som slutter
  • Diverse administrasjonsoppgaver

Ønsket erfaring

  • Erfaring med lønnsarbeid
  • Administrasjonserfaring

Vi søker etter en omgjengelig, serviceinnstilt person som liker og organisere, har høy grad av service og jobber bra med varierte arbeidsoppgaver. Du må like å ha flere ting på gang samtidig, og forholde deg til mange forskjellige folk og rutiner, og være selvstendig.

Ønsker du mer informasjon om denne stillingen, kan du ringe Grethe Borg på 905 21 929


REFNR

403132

STILLINGSTYPE

Heltid
Vikariat/engasjement

SØKNADSFRIST

Kandidater vil bli vurdert fortløpende

KONTAKTPERSON(ER)

Sarah Svabø
45 68 08 50
sarah.svabo@vegaconsultants.no