Innkjøper

Vega Consultants AS
Innkjøper

Innledning

På vegne av kunde i olje og gass bransjen, søker vi en innkjøper til å bistå med operasjonelt innkjøp og administrativ støtte. 

Arbeidsoppgaver

  • Ansvarlig for mottak og behandling av fakturaer
  • Ansvarlig for å tilrettelegge for fakturagodkjenning før betaling
  • Bistå med oppdatering og kontroll av innkjøpsplaner
  • Støtte innkjøpere i alle prosjekter
  • Bistå i anskaffelsesprosessen fra rekvisisjon til levering
  • Forberede og utstede innkjøpsordrer for innkjøp ikke knyttet til prosjekt
  • Ta kontakt med Accounts Payable for å sikre rettidig betaling av fakturaer
  • Håndtere leverandørhenvendelser og opprettholde positive relasjoner med leverandører, adressere eventuelle problemer eller bekymringer som kan oppstå

Ønsket erfaring

  • Bachelor i økonomi, regnskap, innkjøp eller lignende
  • Erfaring med SAP anses som en fordel. Opplæring vil bli gitt for kandidater uten tidligere SAP-erfaring
  • Du er strukturert og nøyaktig.
  • Flytende norsk er et krav. 
  • Serviceinnstilt og «team player», med evnen til å samhandle og utvikle gode arbeidsforhold
  • Du er proaktiv og interessert i å tilegne deg kunnskap om prosjektets operasjonelle/tekniske arbeidsomfang

Dette er et 1-årig vikariat med muligheter for forlengelse/fast utover dette. 

Interessert?

Hvis dette høres ut som en stilling for deg, ser vi fram til å høre fra deg! Kandidater vil bli vurdert fortløpende. 

Med spørsmål angående denne stillingen, ta kontakt med Leah Jespersen på 413 32 939. 


REFNR

402937

STILLINGSTYPE

Heltid
Vikariat/engasjement

SØKNADSFRIST

17.02.2025

KONTAKTPERSON(ER)

Leah Jespersen
41 33 29 39
leah.jespersen@vegaconsultants.no