Innledning
På vegne av kunde i olje og gass bransjen, søker vi en innkjøper til å bistå med operasjonelt innkjøp og administrativ støtte.
Arbeidsoppgaver
- Ansvarlig for mottak og behandling av fakturaer
- Ansvarlig for å tilrettelegge for fakturagodkjenning før betaling
- Bistå med oppdatering og kontroll av innkjøpsplaner
- Støtte innkjøpere i alle prosjekter
- Bistå i anskaffelsesprosessen fra rekvisisjon til levering
- Forberede og utstede innkjøpsordrer for innkjøp ikke knyttet til prosjekt
- Ta kontakt med Accounts Payable for å sikre rettidig betaling av fakturaer
- Håndtere leverandørhenvendelser og opprettholde positive relasjoner med leverandører, adressere eventuelle problemer eller bekymringer som kan oppstå
Ønsket erfaring
- Bachelor i økonomi, regnskap, innkjøp eller lignende
- Erfaring med SAP anses som en fordel. Opplæring vil bli gitt for kandidater uten tidligere SAP-erfaring
- Du er strukturert og nøyaktig.
- Flytende norsk er et krav.
- Serviceinnstilt og «team player», med evnen til å samhandle og utvikle gode arbeidsforhold
- Du er proaktiv og interessert i å tilegne deg kunnskap om prosjektets operasjonelle/tekniske arbeidsomfang
Dette er et 1-årig vikariat med muligheter for forlengelse/fast utover dette.
Interessert?
Hvis dette høres ut som en stilling for deg, ser vi fram til å høre fra deg! Kandidater vil bli vurdert fortløpende.
Med spørsmål angående denne stillingen, ta kontakt med Leah Jespersen på 413 32 939.
REFNR
402937
STILLINGSTYPE
Heltid
Vikariat/engasjement
SØKNADSFRIST
17.02.2025