Vega Consultants AS
Innkjøper
Periode: 01.06.2025 – 28.05.2026
Sted: Sandsli
Arbeidsoppgaver
- Opprette og følge opp innkjøpsordrer
- Ivareta sikkerhet, sikring og bærekraft i anskaffelser.
- Planlegge forespørsel basert på forretningsbehov og en kommersiell tankegang.
- Søke i markedet og velg tilbydere.
- Opprette og sende forespørsel.
- Vurdere bud og gjennomføre forhandlinger.
- Opprette og sende innkjøpsordre.
- Få ordrebekreftelse.
- Følge opp innkjøpsordrer
- Sikre rettidig levering av materiell og tjenester.
- Håndtere endringer og/eller avvik gjennom hele Plan to Pay-prosessen.
- Opprettholde markedskunnskap.
- Sikre samsvar med Supply Chain-prosesser og -krav.
- Forstå flyten av materialer og tjenester gjennom forsyningskjeden fra plan til betaling.
- Sikre profesjonelle tjenester og kommunikasjon mot både interne interessenter og leverandører.
- Kunnskap om relevante kategoristrategier.
- Være en aktiv bidragsyter til kontinuerlig forbedring og ta en aktiv rolle for å levere på våre mål som økt effektivitet, digitalisering, robot-utnyttelse og for å søke nye måter å jobbe på.
Kvalifikasjoner:
- I tillegg setter du sikkerheten først og bidrar til vårt mål om null skader.
- Du har kunnskap om Supply chain management og innkjøp.
- En ekte lagspiller som trives i et hektisk og dynamisk arbeidsmiljø, som samarbeider med forretningslinjer, leverandører og kolleger.
- Deg som er nysgjerrig, strukturert og har en kommersiell tankegang og som legger ære i å levere kostnadseffektive tjenester av høy kvalitet til våre interne kunder.
- MS-Office kompetanse, SAP-kompetanse, og kompetanse på andre relevante digitale verktøy.
- Høyskole/universitetsutdannelse på bachelornivå.
Syns du dette høres som noe for deg? Ta kontakt for å høre hva vi kan tilby!
REFNR
403046
STILLINGSTYPE
Heltid
Vikariat/engasjement
SØKNADSFRIST
30.04.2025
KONTAKTPERSON(ER)
Sarah Svabø
45 68 08 50
sarah.svabo@vegaconsultants.no