Innkjøper

Vega Consultants AS
Innkjøper

Periode: 01.06.2025 – 28.05.2026

Sted: Sandsli

Arbeidsoppgaver

  • Opprette og følge opp innkjøpsordrer
  •  Ivareta sikkerhet, sikring og bærekraft i anskaffelser. 
  • Planlegge forespørsel basert på forretningsbehov og en kommersiell tankegang. 
  • Søke i markedet og velg tilbydere. 
  • Opprette og sende forespørsel. 
  • Vurdere bud og gjennomføre forhandlinger. 
  • Opprette og sende innkjøpsordre. 
  • Få ordrebekreftelse. 
  • Følge opp innkjøpsordrer
  • Sikre rettidig levering av materiell og tjenester. 
  • Håndtere endringer og/eller avvik gjennom hele Plan to Pay-prosessen. 
  • Opprettholde markedskunnskap. 
  • Sikre samsvar med Supply Chain-prosesser og -krav. 
  • Forstå flyten av materialer og tjenester gjennom forsyningskjeden fra plan til betaling. 
  • Sikre profesjonelle tjenester og kommunikasjon mot både interne interessenter og leverandører. 
  • Kunnskap om relevante kategoristrategier. 
  • Være en aktiv bidragsyter til kontinuerlig forbedring og ta en aktiv rolle for å levere på våre mål som økt effektivitet, digitalisering, robot-utnyttelse og for å søke nye måter å jobbe på.

Kvalifikasjoner:

  •  I tillegg setter du sikkerheten først og bidrar til vårt mål om null skader. 
  • Du har kunnskap om Supply chain management og innkjøp. 
  • En ekte lagspiller som trives i et hektisk og dynamisk arbeidsmiljø, som samarbeider med forretningslinjer, leverandører og kolleger. 
  • Deg som er nysgjerrig, strukturert og har en kommersiell tankegang og som legger ære i å levere kostnadseffektive tjenester av høy kvalitet til våre interne kunder. 
  • MS-Office kompetanse, SAP-kompetanse, og kompetanse på andre relevante digitale verktøy. 
  • Høyskole/universitetsutdannelse på bachelornivå.

Syns du dette høres som noe for deg? Ta kontakt for å høre hva vi kan tilby!


REFNR

403046

STILLINGSTYPE

Heltid
Vikariat/engasjement

SØKNADSFRIST

30.04.2025

KONTAKTPERSON(ER)

Sarah Svabø
45 68 08 50
sarah.svabo@vegaconsultants.no