Vega Consultants AS
Quality and Risk Management Professional
Arbeidsoppgaver
- Sikre at risiko rapporteres og håndteres internt og eksternt samt støtte prosjektledere i risikohåndtering
- Påse og bidra til at det planlegges og gjennomføres nødvendige aktiviteter for å sikre tilstrekkelig kvalitet i prosjektenes leveranser
- Etablere verifikasjonsprogram for anlegget/prosjekter og sikre at aktiviteter følges opp
- Koordinere, analysere og følge opp avviksrapportering
- Håndtere kvalitets- og risikorelaterte aktiviteter mot kunder, leverandører og underleverandører
- Være en ressurs for opplæring og bevisstgjøring rundt kvalitets- og risikostyring blant ansatte på anlegget
Ønskede kvalifikasjoner
- Master- eller bachelorgrad innen tekniske eller kommersielle fagområder. Relevant erfaring kan kompensere for manglende formelle kvalifikasjoner
- Ønskelig med relevant erfaring innen kvalitetsstyring og risikostyring men kandidater med kompetanse fra andre disipliner vil også bli vurdert
- Sterke muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk
- Ønskelig med sertifisering innenfor kvalitet, risikostyring og / eller fagrevisjon
Personlige egenskaper
- Sterke analytiske evner og god oppmerksomhet på detaljer
- Evne til å arbeide selvstendig og håndtere utfordringer
For mer informasjon om denne jobben kan du ringe Grethe Borg på 905 21 929
REFNR
402776
STILLINGSTYPE
Heltid
Vikariat/engasjement
SØKNADSFRIST
18.11.2024
KONTAKTPERSON(ER)
Grethe Borg
90 52 19 29
grethe.borg@vegaconsultants.no